Opinions dels nostres pacients

Opinions dels nostres pacients

 Ajuda'ns a millorar! La vostra opinió és molt important per a nosaltres.

Envia'ns el teu testimoni per e-mail o publica'l a Google aquí

Ma. Eulalia F.G.

31 Maig 2022

El Dr. Jordi Martín Avià és molt bon professional. Escolta amb un tracte molt proper i donant a entendre amb tota claretat la situació al pacient.

Pacient Verificat

Salvador

23 Maig 2022

El Dr. Martín és un excel·lent professional que amb molta paciència i sense presses explica de manera molt clara i entenedora el diagnòstic. És molt didàctic i amb un tracte molt proper genera molta confiança al pacient. Molt recomanable.

Pacient Verificat

Naty Ale tl

22 Maig 2022

  Gran calidad humana!

Pacient Verificat

Patricia S.A.

16 Abril 2022

Estoy muy contenta con su servicio y trato. Decidí ir con él ya que tenía muchos problemas con la visión y nadie me detectó qué me sucedía. Cuando fui por primera vez a su clínica se preocupó por hacerme todas las pruebas y revisiones, para poder estar más tranquila y encontrar una solución a lo que me sucedía. Sin duda ahora vamos toda la familia con él, ya que su equipo es el mejor en el servicio y atención que hemos tenido. Sin duda es el mejor, no confiamos en nadie más que no sea él.

Pacient Verificat

La teatrera

16 Març 2022

Excelente profesional. Para mi, es mi Retinólogo de referencia. Persona muy cercana. Explicación de la patología de una manera clara. Recomendable al 100%. Es una suerte y un honor tener a un especialista de su categoría en Tarragona. Gracias. Mil gracias, Doctor Martín.

Pacient Verificat

Marta Y.

16 gener 2022

Gran profesional con una extensa experiencia como médico cirujano al que recomiendo ampliamente. Muy buen trato por parte del Dr. Martin y de su equipo, generando una excelente relación médico-paciente.

Pacient Verificat

GVG

15 Juliol 2021

Visita de revisión con alguna pregunta concreta. No conocía al doctor. Excelente impresión, de un profesional que conoce su oficio y sabe explicarse. Muy didáctico. Equipamiento de última tecnología. Instalaciones impecables. Muy recomendable.

Pacient Verificat

Montserrat M.J.

01 Maig 2021

 Us recomano que el visiteu, és molt bon professional i amable, em va detectar unes fisures i gràcies al làser que hem va aplicar, he evitat un desprendiment d'ull.

Pacient Verificat

Natalia Prime

01 Abril 2021

Molt bona visita, ja és la segona vegada que hi vaig, i no he trobat un oftalmòleg com el Dr. Martín. Visita molt completa, sense presses, i explicant detalladament el diagnòstic ... Molt contenta !!!

Pacient Verificat

Anónimo Doctoralia.es

29 Desembre 2019

Es la segona vegada que vaig a la consulta del Dr. Martín, excel·lent professional, la visita molt complerta i sense presses. Explica molt bé el diagnòstic i a tota mena de preguntes......

Pacient Verificat

Anna_sg90

16 Juny 2019

Un gran professional amb un tracte amb el pacient molt proper. Visites completes i sense pressa. Sempre el recomano a tothom.

Pacient Verificat

Francesc G.C.

16 Maig 2019

Es la primera vez que puntuo el máximo, soy del criterio que siempre se puede mejorar, pues bien, me acaba de operar de cataratas, todo perfecto tanto en su consulta como en quirófano, por su parte y del resto del equipo, no me he enterado de nada ni durante ni después de la operación. COMO DIGO UN 10.

Pacient Verificat

Anónimo Doctoralia.es

20 Octubre 2017

Un excelente profesional, dedicado a su labor como oftalmólogo. Atención especializada altamente recomendable. Gran atención e implicación con sus pacientes.

Pacient Verificat

Usuario Doctoralia.es

19 febrer 2015

Después de pasar por varios oftalmógos de Barcelona, tuve la suerte de acurdir al Dt. Martín de Tarragona, que solucionó el problema. Es un grandísimo profesional, que está a la última en todos los avances y solucionó el problema.

Pacient Verificat

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir una millor experiència i servei. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.